0

Polanów !

Thommas klipper till banderollerna till Ispo mässan, nere i tillskärnings hallen. :)Bild till mässan! Denna går även att finna uppe i sälen!! :OBild i trappuppgångenMys voven! :PNya vakthunden! Inte så kelig den här.. Grannhuset! fint va? och där bor det så mycket som 4 familjer i och ca 7-8 prs/ fam! galet!

Så! Nu har vi äntligen kommit fram till fabriken i Polanów! Har hänt en hel del här sedan jag var här sist har jag märkt! Hittade bla. en stor affich med MIG på?! I trappan mellan kontoren och fabrikslokalerna!! Galet! ^^ Men nu tror jag att jag ska ta en promenad upp till slottet! Har hört att halva har brunnit ner sedan jag var här sist, så nu ska det tydligen ligga öde! det måste vi undersöka! + skönt att få röra sig lite efter bilturen hit! :) Hade!
ciaao <3

Kommentera här: