0

Torsdags fest i Karlskoga! :D




Började gårdagen med att åka in till Kga tillsammans med Lina! Införskaffade nytt schampo på Kiks, Nya sängkläder på Hemtex och ett par nya skor! :) Efter det åkte vi hem til mig en stund och pratade strunt i någon timma innan jag for iväg till jobbet. Villket vart en minst sagt hetsig dag. Folk handlade som om att dom blivit tokiga! ^^ Men i alla fall kommer upp till Lina sen för att hemta Ella och hon berättar att vi ska på fest. Så det vart det med. Roligare än vad jag hade räknat med. Men så brukar jag ju alltid ha roligt med så ^^ Men det vart i alla fall en lyckad torsdags kväll. Vi hade planerat att festa i dag och i morgon. men får se om det kanske blir en lungn dag i dag istället efterssom att vi var ute i går. Men på Lördag blir det i alla fall Statt! :) Men nu ska jag ta och gå ut med stumpan på en promenad tror ja! :)
Ciaaao <3 

Kommentera här: