0

gammla trion ute på stholms gator! :P


Var tillbaks på jobbet i går igenn. Kände av febern de första tre timmarna, men efter det har det vart som bortblåst! Eller i alla fall inte i närheten av vad det har vart tidigare! :) Annars i dag har jag vart ledig i alla fall så har träffat Angelica i några timmar och kollat på i min synvinkel en dålig film men hon tyckte att den var jätte bra! Så det beror väl helt på villken smak man har om den var bra eller dålig. :) Och nu på kvällen har jag vart och hälsat på Anna i Karlskoga och skvallrat och haft trevligt! :) Vart även ett låångt samtal till Lina! :D Bara en vecka kva nu! Helt otroligt vad fort tiden har gått! :D Det ska bli så grymt roligt! Gammla trion ute på Stholm. gator och festar och har roligt! sen att få se lite av hur Linas lyxiga liv ser ut med! ;) Kan inte vänta. Funderar på om jag ska ringa Anna och fråga om vi ska ta första tåget dit i morgon! haha nej då men det skulle vara lite roligt att överraska henne lite nu när det inte vart ngt av med katten, hammare och spik, efterssom att "nån" försa sig! ;) haha men vi kommer nog på nått nytt att överraska med får vi hoppas! :D och katten kan vi ju inte misslyckas med mer än förra gången i alla fall! Jag tror rent av att det är omöjligt! :P

Ska till Valsverket kvällen innan vi åker upp. Det är nån tillställning där som kommunen håller i tror ja, så alla företags ledare och chefer från kommunen ska träffas där och äta och så skulle det vara prisutdelning av något slag med. Och efterssom att mina föreldrar är i Polen då och dom är nominerade till en av priserna så ska jag gå dit för att representera dom! Gud så läskigt! Lilla jag och en massa framgångsrika människor! :S ujuj tur för mig att mina egna chefer ska dit så att jag känner några där i alla fall! :)  aja nu ska jag fortsätta med min Jane Austen bok och sen krypa till sängs. Har en jobbhelg framför mig så kan vara bra att vara utvilad med tanke på att jag fortfarande känner av att jag har vart sjuk. Gonatt med er! <3

Kommentera här: