0

uppe med tuppen


Är tidig med att blogga i dag känner jag! har vart uppe med tuppen två dagar i rad nu! Har bestämt mig för att vända rätt dygnet igenn! Det är helt klart på tiden! :) ska snart kila iväg till jobbet med. Ska vara ute på golvet och jobba hela dagen i dag. :) Annars den här veckan har jag vart ute i Håkanbol och hör och häpna fått pappa att laga mat till mig!! :P Sen var jag Emma och Marie ute i åtorp och spelade. Lade till lite nya trummkomp till Bye bye jonny! Stor förbättring vart det verkligen! Så nu ska jag och Emma dit på lördag och spella över det till CDn som är på gång, Innan alla andra är med på söndag så att vi kan koncentrera oss på nya låten! :) Sen har jag vart på Nya Bondfilmen på bio tillsammans med mor och far. Och i Övrigt har jag iprincip jobbat resten av veckan. :) Men i morgon blir det en tripp upp till Lexand för att kolla hur det går för Angelica. Dom ska hålla i en 80- tals middag så ska åka upp med hennes familj :) Men nu måste jag kila om jag inte ska bli sen till jobbet! ciaaao <3

Ljusparty hos mig 5/12 om nån är intresserad av att komma som jag inte har gett en inbjudan så är det bara att höra av sig :)   

Kommentera här: