0

Självklart regn i dag! ^^


Statt i Lördags med mycket intressanta bildbevis måste jag säga! ;) sen la min mobil ner täckningen hela helgen!! jobbit! och i går jobbade jag sönder, värdens galnaste dag på jobbet måste jag säga! När fick folk för sig att handla på söndagar? :S grymt förvirrande! Sen på kvällen lekte jag med Jack och Emeli, det vart lite Mc Donnalds ovs. och i dag har jag vart Leeeedig!! så det vart en vända till Bea och Svanis och hälsa på dom i nya lägenheten :) sen tipade Bea mig om en takfläckt som jag och lina åkte in och köpte dirr, så nu ska min morbror hjälpa mig att få upp den till taket på onsdag :) Annars i dag har jag vart i Tiveden med Lina, Lax, Gyrre, Lai, Rasmus och Lina och badat, surfat och softat innan ovädret dök in :) och nu ska jag städa lite tror jag.. känns som att det behövs ^^
ciaao =)

Kommentera här: