0

God Morgon :)

I dag har jag vart nere på gymmet och tränat med Lax. tog 60 kg för första gången. så det var lite skönt :) sen nu på kvällen har jag, Angelica och Lina vart och moffat på Mc-donken. och så träffade vi Lax, Jack och Svanis en liten stund. och nu senast har jag lekt hårfrisör och färgat håret på både Angelica och Lina. upptäckte att det har kommit en ny sort med bilgodisar med. hur goda som hällst! dirr Ica och köpa en påse i morgon tror jag. utnyttjar Lina och Angelicas lov nu känner jag. vi har vart ute och rännt varje dag hela veckan typ. Gårdagen slutade med att jag skaffade mig en tattuering klockan 11.00 på kvällen. men det är trevligt. :) jag hade ju en toppen tattuerare i alla fall! ;) we like! men i morgon är det slut med det! då ska Angelica på kryssning, lina ska ut på krogen och jag min lyllos ska JOBBA ^^ haha jävla oflyt! ;)
Godnatt och puss!

Kommentera här: