1

Fiffigt Elin ;)

Oj så duktig ja var på jobbet i dag. gjorde en "Fiffigt Elin" ;) sen träffade jag på Anjelica som var strandsatt uppe vid sttoil. hennes duktiga bror hade vsst glömt bort att hämta henne. så det vart en vända till solariet, och så uptäckte vi att båda ska till tandläkren och plågas samma tid i morgon så det blir nog att vi tar sällskp dit med :)  sen ska jag in till Kga med Jack en vända innan webbdesignen och sen blir det till att jobba i morgon igenn.. men det är trevligt :) ska kanske jobba på söndag med nu. så det blir nog inget festande i Karlstad trots allt. även om det blir av. tycker att dom kan flytta fram den lite till så att jag kan vara med! :)
aja nu ska jag nog kila  hem, så att jag kommer upp i morgon!
GodNatt Puss!

Kommentarer:

1 Linaaa :):

skriven

Vadåå??? Ska du till Arena på lördag? :D Jag ska diiit :)

Kommentera här: