0

Härlig dag på jobbet :)


Luungt och skönt det har vart på jobbet i dag, kanske inte var det men att se fram emot ledigt i morgon gjorde nog det hela aningen bättre :) Ska in till Anna Karin tillsammans med Lina en skund på förmidan och ha det lite trevligt, Rasmus kommer och väcker mig när han delar ut posten så att jag inte sover bort hela dan heller :P och sen på kvällen borde jag kanske satsa på en storstädning eller liknande ^^ men vi får väl se hur det blir med den saken :) Har färgat håret i dag med! det sååg ju så trist ut! alltid härligt med nyfärgat och frächt hår :)

Har inte hunnit skriva ngt om PIP ennu kom jag just på! Har tyvärr inga bilder att lägga in ännu, för dom från mobilen har jag inte hunnit lägga in än och cameran har inte dykit upp ännu ska se om den inte kan finnas hemma ngn stanns men hoppet är inte särskilt stort ^^ Men i alla fall! Campade tillsammans med Lina och Angelica i Camp 334 som har sin egen lilla mening ^^ Var sammanlagt på tre (endast på halva) band under hela festivalen :P men dom var helt ok. Det var något band som jag tyckte riktigt bra om, minns dock inte vad dom hette. men dom var bra i alla fall :) Annars var det fest hela helgen lång. träffade mycket roligt folk och hade bla en jätte trevlig picknick i skuggan men öl och chips en hel dag! helt underbart! :) Och så träffade jag min brors tjej Johanna, från Gävle, mitt i allt! villket var en riktigt rolig överraskning :P Någon hade vist plankat in på Campingen ;)

Min underbara lillebror har fixat min dator i dag med!! :D:D den är inte bajseg längre! :D Tack Älskling!!! :P ;)

Kommentera här: