2

SM -Guld!!

image302

Fatta vad härligt! Det är ju inte alla som har det! ;) hehe Svanis fick Guld med och Unven Silver så det gick bra för Degerfors AK kan man säga :) Var inne och kollade på rankinglistorna förut och jag ligger visst etta där med! Härlit! det betyder att jag var bäst fast jag var själv! :) :P höhö Fast det vart allt en galen hälg kan man lungt säga!! lördagen började med att jag fick bryta mig in i bilen med en hammare!! dumma bil! sen på söndan när vi skulle åka till tävlingen så funkade såklart inte biljäveln! hade Lax bil ner, och den hade gått felfritt hela vägen ner men när vi väl hade bråttom nää då vill den absolut inte starta! haha men det var en snäll rackare som kom ut och hjälpte oss att få igång bilen, så svanis och ulven hann precis till invägningen! Dagens HJÄLTE den mannen!! Men annars gick väl allt ganska bra.. utan några insidenter som vi inte ska nämna! ^^ haha Men det vart en helkul hälg i alla fall och jag är nöjd i alla fall.. tog alla mina vikter och lätt gick det med! :) underbart!
Aja nu ska jag åka till Aan :)
Ciao
Puss

Kommentarer:

1 maria:

skriven

oj vann du? Isf ska jag sluta bråka med dig om du är så stark:S

2 maria igen:

skriven

säg inte att det bara var du med?!?!

Kommentera här: