0

pizza picknick ; )


jahapp ^^ så vettig jag är då! ..inte :)
Sitter på golvet med jenn och oskar och käkar pizza klockan ett på natten ^^ jo men det är väl normalt? haha mycket trevligt i alla fall :) har jobbat i dag... trode att jag slutade 8 men så var det ju såklart inte! slutade 9!! snyft! så då vart det brådis till filmen i åtorp sen :) men det var det värt! :) mys
hade massor med galna kunder i dag! hoho jag dör! dom är så knäppa :P
och så ska jag jobba i morgon med :) och sen kommer johan, och kanske jen med, och sover på kvällen :) mysigt! och sen ska jag ju.. gissa ;) jobba så klart! ujuj får visst aldrig en ledig dag! :)

Var och hälsade på anna och en kopis till henne på gälleråsen i går. så kul att det går bra för henne! :) förbättrat sig med 10 s hade hon och fått knäskrap med! inte illa! :D och det missade jag för jag jobbade ju så klart! som alltid! ;) synd!? mycket!  

nej men nu orkar jag ingen mer pizza.. jag är full!! ^^
det får bli lite frukost i morgon :) nice!


jahapp.. där tog det slut tror jag.. synn ^^
Godnatt och dröm sött! <3

Kommentera här: