0

Galen och Glad ; )

sissta dagen med gratis mms i dag! sorgligt tycker jag! specc med tanke på att jag kom på att det var gratis på torsdagar i dag!!! haha så klantigt :P
I dag har jag vart i Karlskoga och rännt med Bea :) Hittade massor av onöviga saker som jag verkligen inte behövde! ^^ sen har jag kramat Bea, Svanis och Banan hej då. Inte lite avis på dem lr så. Goigt att fira nyår i Paris!! :D
Sen har jag varigt och solat med Lovisa, och så har jag varigt hemma hos Anna och lekt ^^ vi tittade på film, och tog förfärliga kort! haha!! :P

Vad glad jag är i dag! haha : )

I går var jag hemma hos Aan och spelade spel med henne, Jassica och Linnea ^^ Jag vann första omgången :P Nybörjartur hehe

aja Nu ska jag fortsätta att titta på Smallville, är i början av 4e sesongen nu :P

Choosan (K)

Kommentera här: